Jaký je váš dotaz?

Časté dotazy k našim benefitům a produktům Pluxee pro naše partnery, zaměstnance a zaměstnavatele. 

Product

Jak funguje zasílání výčetky a faktury?

Kdy je zasílání výčetky nutné?

Pokud naše vzájemná spolupráce obsahuje i papírové poukázky, je nutné k poukázkám, které zasíláte k proplacení, připojit také vyplněnou výčetku. Ta je součástí každé faktury. Výčetku naleznete také v partnerském portálu Pluxee, kde ji můžete vyplnit online a vytištěnou poté přiložit k zásilce nebo ji vytisknout a vyplnit ručně. Poukázky společně s Výčetkou potom prosím zašlete na adresu Centra načítání. Poukázky Sodexo a Pluxee prosím vkládejte do stejné Zásilky.

Výčetka je pouze orientační, faktura je vystavena vždy na základě poukázek, které skutečně u nás na centrále napočítáme. Právě na jejich základě následně dojde k vystavení faktury, kterou vám uhradíme.

Pokud nemáte dosud nastavenou elektronickou fakturaci, vyplňte fakturační email v partnerské portálu Pluxee.

Jakým způsobem reklamovat fakturu?

Pokud máte jakýkoli problém s fakturací, neváhejte se na nás obrátit s reklamací. Reklamaci faktur zasílejte e-mailem na adresu partner.cz@pluxeegroup.com. Prosíme, abyste vždy uvedli číslo faktury, které se reklamace týká, číslo smlouvy nebo IČ a předmět reklamace.

Co je to Pluxee e-platba?

Pluxee e-platba je mobilní aplikace, která umožňuje akceptaci stravenkových karet Gastro včetně plateb z aplikace Pluxee Mobilní platba. Aplikace je vyvinuta pro NFC zařízení s operačním systémem Android.

Co potřebujete pro přijímání plateb skrze aplikaci Pluxee e-platba?

  1. Uzavřenou smlouvu o akceptaci
    Abyste mohli jakýmkoli způsobem akceptovat karty Pluxee Gastro, je nutné mít uzavřenou smlouvu se Pluxee o akceptaci příslušné karty. Svůj zájem můžete vyjádřit skrze jednoduchý formulář. Stačí jen vyplnit potřebné údaje, zvolit příslušný produkt, který chcete akceptovat, a vyčkat, až se vám ozve někdo z našeho obchodního týmu.
     
  2. Zařízení s NFC čipem
    Pro využívání mobilní aplikace Pluxee e-platba je nutné mít k dispozici zařízení s NFC čipem a operačním systémem Android 4.4 a vyšší. Nezáleží na tom, jestli se bude jednat o mobilní telefon nebo tablet. Během přijímání je nutné mít zařízení připojené k internetu.
     
  3. Nainstalovanou a aktivovanou aplikaci Pluxee e-platba
    Abyste mohli aplikaci využívat, je samozřejmě nutné mít ji do příslušného zařízení staženou. Získat ji můžete zcela zdarma v obchodě Google Play.

Jak aplikaci aktivovat?

  1. Po stažení aplikace z obchodu Google Play otevřete partnerský portál a přihlaste se s pomocí svých přihlašovacích údajů. Více informací o prvním přihlášení do partnerského portálu naleznete ZDE.
  2. Na horní liště v záložce Informace o smlouvě zvolte Akceptační zařízení.
  3. Klikněte na zelené tlačítko „Přidat zařízení“ v pravé straně obrazovky.
  4. Po načtení stránky „Nové zařízení“ zvolte v Typ zařízení „Aplikace“. Do pole „Kód zařízení“ vložte červené číslo z mobilní aplikace a kontaktní e-mail, na který vám budou po ověření zaslány další informace. Ty vám dorazí do dvou pracovních dnů od kliknutí na tlačítko „Přidat zařízení“.
  5. Po doručení informačního e-mailu s Heslem a ID terminálu si v mobilní aplikaci nastavíte pokladnu (tedy informace, které zákazníci uvidí na účtence), a můžete začít přijímat karty Pluxee skrze mobilní aplikaci e-platba.


Tip: V případě, že neobdržíte informační e-mail s Heslem a ID terminálu do dvou pracovních dnů, kontaktujte, prosím, naši Infolinku na telefonním čísle 233 113 435 nebo na e-mailové adrese partner.cz@pluxeegroup.com.

Možnosti výhodnější provize

Pro partnery, kteří přijímají stravovací benefity od Pluxee, přinášíme alternativní možnosti proplácení s výrazně nižší provizí. Stačí své finanční prostředky z papírových či elektronických stravenek převést k vybraným dodavatelům.

Možnosti výhodnější provize – Makro

Své prostředky tímto způsobem můžete proplácet až 2x týdně. Požadavek na změnu frekvence je nutné provést alespoň 5 dnů před koncem zúčtovacího období. 

Jak se registrovat?
  • Registrujte se na makro.cz/zadost-o-registraci. Registraci dokončíte v nejbližším velkoobchodním středisku MAKRO.
  • Vyplňte registrační formulář Oznámení o novém MAKRO customer number, který naleznete zde.
  • Tento vyplněný formulář zašlete elektronicky na partner.cz@pluxeegroup.com.
  • Do formuláře vyplňte MAKRO customer number, který naleznete na zadní straně své MAKRO karty. V případě, že má vaše karta sedmimístné číslo, přidejte před něj číslici 0.
Jak převést a proplácet prostředky?
  • Proplácení prostředků ze stravenkové karty Gastro. 
  • Nastavení provedete jednoduše po přihlášení do partnerského portálu Pluxee na partner.pluxee.cz v sekci Produkty, po kliknutí na tlačítko „Upravit“ u produktu Karta Gastro se vám zobrazí všechny možnosti způsobu proplácení. Zvolte Makro a vyplňte číslo své Marko karty, pokud není uvedeno. Nastavení můžete také provést na zákaznické lince Pluxee.
     

Jak objednat nebo změnit terminál?

Kde objednat terminál?

Pro přijímání karet Gastro, Flexi ani Multibenefit využijte standardní terminál od poskytovatelů, se kterými spolupracujeme – tedy ČSOB, Raiffeisenbank, Komerční banka, Česká spořitelna, UniCredit, TEYA, Evo payments, First Data a další.

Pro akceptaci stravenkové karty Gastro nabízíme jako alternativu nebo pomocníka při rozvozu vlastní aplikaci Pluxee ePlatba pro NFC zařízení s operačním systémem Android. Stáhnout si ji můžete zde.

Máte nový terminál?

Pokud se chystáte změnit svůj terminál nebo jste jej již změnili, zašlete nám prosím obratem jeho TID číslo, číslo smlouvy a adresu umístění (pouze v případě, kdy spravujete více provozoven) na adresu partner.cz@pluxeegroup.com. Nový terminál si můžete jednoduše nastavit také v partnerském portálu Pluxee na partner.pluxee.cz.

Co dělat, když bude Flexi karta zamítnuta?

Je možné, že zákazník nemá na kartě dostatek prostředků k úhradě. V tomto případě je problém na straně uživatele. Zákazník zároveň nemusí mít na kartě Multibenefit nahrané volnočasové benefity.

Vždy zkuste transakci zopakovat. Pokud se nezdaří bezkontaktní platba, zkuste provést platbu kontaktním způsobem. Zároveň zkuste očistit čip na kartě a ověřit funkčnost terminálu.

Případné přetrvávající nefunkčnosti, prosíme, nahlaste na partner.cz@pluxeegroup.com nebo na Zákaznickou linku 233 113 435.