Jaký je váš dotaz?

Časté dotazy k našim benefitům a produktům Pluxee pro naše partnery, zaměstnance a zaměstnavatele. 

Product

Dle zákoníku práce zaměstnanec nemá nárok na příspěvek na stravování za mimořádnou směnu, ale náleží mu diety (dle cestovních náhrad).

Nikoliv, v případě, že se jedná o pracovní oběd, pak pokud nad rámec tohoto oběda poskytnete zaměstnanci ještě i stravenku, bude stravenka představovat zdanitelný příjem zaměstnance.

Pokud se jedná o drobné občerstvení (např. ovoce, sušenky, koláčky apod.), nepočítá se zaměstnanci do denního limitu. Pokud by se jednalo o větší jídlo (např.: v rámci workshopu objednáte pro každého zaměstnance pizzu), je potřeba jej do limitu započítat.

Pizza je ideálním příkladem – když objednáte každému zaměstnanci celou pizzu, tak je to plnohodnotné jídlo, které je nutné do limitu počítat. Pokud však každý zaměstnanec dostane jen 1-2 kousky pizzy jako občerstvení, tak nikoli. Do limitu se nezapočítávají nealkoholické nápoje, které má zaměstnanec běžně na pracovišti v průběhu pracovní směny k dispozici.

Pluxee je značka zaměřená na multibenefity a zapojení zaměstnanců; naše současné i budoucí produkty a služby pomohou zvýšit angažovanost vašich zaměstnanců, učinit je šťastnějšími v práci i mimo ni tím, že jim otevřou svět příležitostí.

Ano, s informacemi o tom vás bude kontaktovat náš partnerský tým v dostatečném předstihu.

Existuje několik způsobů, jak si můžete zobrazit historii transakcí:

  1. Webová aplikace na ucet.pluxee.cz: Pro detaily transakcí se přihlaste na svůj účet na webu ucet.pluxee.cz a najděte je v sekci "Volný čas" a/nebo "Stravování".
  2. Mobilní aplikace Pluxee účet: Přihlaste se pomocí přihlašovacích údajů do Pluxee Connect nebo Pluxee účtu a najděte historii transakcí přímo v aplikaci.
  3. Kontaktováním zákaznické linky: Pro získání informací o transakcích můžete také kontaktovat naši zákaznickou linku. Operátor bude pro ověření vyžadovat bezpečnostní kód, který jste obdrželi spolu s kartou Pluxee.

Někteří uživatelé ve vaší zemi si zachovají své karty a poukázky se značkou Sodexo. Prosíme, abyste je nadále přijímali, a to až do konce platnosti karet a poukázek.

Vašim zaměstnancům otevíráme svět příležitostí. Pomáháme vám lépe spolupracovat s vašimi zaměstnanci tím, že s nimi navazujete smysluplnější vztahy a hrajete v jejich životě důležitější roli.

Zapomněli jste svůj PIN kód?

Existuje mnoho důvodů, proč byste mohli potřebovat změnit PIN, který chrání vaši benefitní kartu. Může se stát, že si PIN zapomenete při opakovaných platbách do 500 Kč, nebo ho ve spěchu opakovaně zadáte špatně a potřebujete ho znovu nastavit. Bez ohledu na důvod je důležité vědět, jak resetovat svůj PIN a nastavit si nový.

Kdy je PIN používán?

  • Při každé kontaktní platbě (zasunutím do terminálu)
  • Při bezkontaktních platbách nad 500 Kč

Pro které benefitní karty je možné nastavit PIN?

  • Kartu Gastro
  • Kartu Flexi
  • Kartu Multibenefit (PIN se nastavuje pro každou kartu zvlášť)

Resetování PIN kódu můžete provést snadno ve svém účtu Pluxee na adrese ucet.pluxee.cz nebo v mobilní aplikaci Pluxee účet.

Na webových stránkách Pluxee účtu:

Přihlaste se ke svému účtu na adrese ucet.pluxee.cz. Nejprve vyberte typ účtu, ke kterému je karta přiřazena – "Stravování" pro kartu Gastro nebo "Volný čas" pro kartu Flexi. V účtu "Stravování" klikněte na ikonu ozubeného kola v pravém horním rohu a vyberte možnost „Reset PIN“. Potvrďte svou volbu a při další platbě kontaktním způsobem (tj. zasunutím karty do platebního terminálu) nastavte na platebním terminálu nový PIN.

V mobilní aplikaci:

Resetování PIN kódu v aplikaci Pluxee účet probíhá podobně. Nejprve vyberte typ účtu „Stravování“ nebo „Volný čas“ a poté v záložkách „Karty“ klikněte na tlačítko „Reset PIN“. Potvrďte svou volbu a váš PIN bude resetován. Při další platbě si na platebním terminálu nastavte nový PIN. Nezapomeňte, že transakce musí být provedena kontaktně.

Ano, vaše provize a obchodní podmínky zůstávají stejné jako dříve.

Ano, systém proplácení a obchodní podmínky zůstávají stejné jako dříve.

Změna značky na Pluxee nevyžaduje nové karty pro vaše zaměstnance. Stávající karty Sodexo zůstávají platné a mohou být nadále používány. Vaši zaměstnanci mohou i nadále používat stejnou kartu jako dosud.

 

Ano, vaše kontakty zůstanou stejné.

Ne, nemusí si měnit svou současnou benefitní kartu Sodexo. Vaši zaměstnanci ji nadále mohou používat stejně jako dříve.

 

Ano, všechny kontakty zůstávají stejné.

Nový branding nemá žádný dopad na stávající smlouvy.

Ne, vaše smlouva se nemění.

Ano, karty a poukázky Sodexo zůstávají platné do data platnosti nebo data expirace, které je na nich uvedeno. Můžete je proto i nadále používat k platbám v rámci naší partnerské sítě.

Ne, POS se měnit nemusí a platební systém resetovat nemusíte.