Jaký je váš dotaz?

Časté dotazy k našim benefitům a produktům Pluxee pro naše partnery, zaměstnance a zaměstnavatele. 

Product

Zůstatek můžete ověřit ve svém Pluxee Účtu nebo v mobilní aplikaci Pluxee Účet. V případě potíží je k dispozici hlasový automat na čísle 233 113 435. Je důležité poznamenat, že prostřednictvím hlasového automatu lze zjistit pouze zůstatek stravenkového účtu.

Návod k registraci do Pluxee Účtu naleznete v přiloženém letáčku s novou kartou. Mobilní aplikace Pluxee Účet je dostupná pro zařízení s operačním systémem Android i iOS.

Zapomněli jste svůj PIN kód?

Existuje mnoho důvodů, proč byste mohli potřebovat změnit PIN, který chrání vaši benefitní kartu. Může se stát, že si PIN zapomenete při opakovaných platbách do 500 Kč, nebo ho ve spěchu opakovaně zadáte špatně a potřebujete ho znovu nastavit. Bez ohledu na důvod je důležité vědět, jak resetovat svůj PIN a nastavit si nový.

Kdy je PIN používán?

  • Při každé kontaktní platbě (zasunutím do terminálu)
  • Při bezkontaktních platbách nad 500 Kč

Pro které benefitní karty je možné nastavit PIN?

  • Kartu Gastro
  • Kartu Flexi
  • Kartu Multibenefit (PIN se nastavuje pro každou kartu zvlášť)

Resetování PIN kódu můžete provést snadno ve svém účtu Pluxee na adrese ucet.pluxee.cz nebo v mobilní aplikaci Pluxee účet.

Na webových stránkách Pluxee účtu:

Přihlaste se ke svému účtu na adrese ucet.pluxee.cz. Nejprve vyberte typ účtu, ke kterému je karta přiřazena – "Stravování" pro kartu Gastro nebo "Volný čas" pro kartu Flexi. V účtu "Stravování" klikněte na ikonu ozubeného kola v pravém horním rohu a vyberte možnost „Reset PIN“. Potvrďte svou volbu a při další platbě kontaktním způsobem (tj. zasunutím karty do platebního terminálu) nastavte na platebním terminálu nový PIN.

V mobilní aplikaci:

Resetování PIN kódu v aplikaci Pluxee účet probíhá podobně. Nejprve vyberte typ účtu „Stravování“ nebo „Volný čas“ a poté v záložkách „Karty“ klikněte na tlačítko „Reset PIN“. Potvrďte svou volbu a váš PIN bude resetován. Při další platbě si na platebním terminálu nastavte nový PIN. Nezapomeňte, že transakce musí být provedena kontaktně.

Kdo si může objednat papírové poukázky?

Pokud jste uživatelem Cafeterie, v některých případech si můžete sami objednat papírové poukázky. Objednávání papírových poukázek je možné pouze prostřednictvím Katalogu benefitů, který naleznete přímo ve své Cafeterii.

Jak probíhá doručování?

Objednané poukázky doručíme na adresu vašeho zaměstnavatele nebo přímo k vám domů. Doba doručení vždy záleží na nastavení uzávěrky. Doručení poukázek na domácí adresu je ve většině případů zpoplatněno.

Přehled partnerů, kde můžete využít Pluxee benefity, naleznete v Katalogu provozoven na vyhledavac.pluxee.cz nebo v mobilní aplikaci Pluxee účet, která je dostupná pro všechna zařízení se systémy Android a iOS. 

Naši partnerskou síť si můžete prohlédnout také po přihlášení do svého Pluxee účtu v záložce „Kde nakupovat“. Výhodou je automatické přednastavení produktů ve filtru „Poukázka nebo karta“, které máte k dispozici. Stačí si už jen upravit filtr Lokalita a typ provozovny podle vašich preferencí.

Při hledání partnerů v mobilní aplikaci nebo na vyhledavac.pluxee.cz bez přihlášení do Pluxee účtu nebudou jednotlivé benefity automaticky přednastaveny.

Kde mohu blokovat kartu?

Pokud jste ztratili svou kartu Pluxee a máte obavy z možného zneužití, můžete ji sami zablokovat online prostřednictvím vašeho Pluxee Účtu nebo přímo v naší mobilní aplikaci. Alternativně můžete požádat o blokaci karty prostřednictvím HR oddělení vašeho zaměstnavatele, nebo se obraťte na naši infolinku. V případě infolinky je ovšem nezbytné mít připravený svůj bezpečnostní kód.

Jak zablokovat kartu v Pluxee Účtu?

  • Přihlaste se do svého účtu Pluxee na ucet.pluxee.cz.
  • Vyberte typ účtu, ke kterému je karta přiřazena - "Stravování" pro kartu Gastro nebo "Volný čas" pro kartu Flexi.
  • V účtu "Stravování" klikněte na ikonu ozubeného kola v pravém horním rohu a vyberte možnost „Blokovat kartu“. Poté potvrďte svou volbu.

    blokace karty

     

Lze kartu následně odblokovat?

Ano, pokud jste svou kartu zablokovali, existuje možnost ji později znovu odblokovat. Postup odblokování se liší podle způsobu blokace.

  1. Samostatná blokace uživatelem přes účet Pluxee nebo aplikaci: Uživatel může kartu opět odblokovat sám. Postup je podobný jako při blokaci. Po přihlášení vyberte typ účtu, ke kterému je karta přiřazena - "Stravování" pro kartu Gastro nebo "Volný čas" pro kartu Flexi. Poté v účtu klikněte na ikonu ozubeného kola v pravém horním rohu a vyberte možnost „Odblokovat kartu“.
  2. Blokace ze strany zaměstnavatele: Zaměstnanec nemůže samostatně odblokovat kartu, pokud byla zablokována na základě rozhodnutí zaměstnavatele. V takovém případě může kartu odblokovat pouze zaměstnavatel.
  3. Blokace provedená prostřednictvím zákaznické linky: Zákaznická linka může provést blokaci karty za uživatele pouze po ověření bezpečnostního kódu. Pokud je uživatel registrován do účtu Pluxee, umožní mu zákaznická linka kartu odblokovat sám prostřednictvím účtu. Pokud však uživatel není registrován, provede zákaznická linka blokaci za zaměstnavatele a odblokování může provést opět pouze zaměstnavatel.

Pokud potřebujete objednat náhradní kartu, můžete o ni zažádat buď přes HR oddělení svého zaměstnavatele, nebo přímo prostřednictvím Pluxee Účtu. To lze udělat jak na webu ucet.pluxee.cz, tak také prostřednictvím mobilní aplikace Pluxee Účet.

  • Jak objednat náhradní kartu v Pluxee Účtu?
  1. Přihlaste se do svého Pluxee Účtu na našem webovém rozhraní.
  2. Vyberte typ účtu, ke kterému je karta přiřazena – „Stravování“ pro kartu Gastro nebo „Volný čas“ pro kartu Flexi.
  3. V účtu „Stravování“ nebo „Volný čas“ klikněte na ikonu ozubeného kola v pravém horním rohu a vyberte možnost „Požádat o vydání nové karty“. Poté potvrďte svou volbu.
žádost o novou kartu

 

  • Jak objednat náhradní kartu přes mobilní aplikaci Pluxee Účet?
  1. Nejprve vyberte typ účtu „Stravování“ nebo „Volný čas“ a poté v záložkách „Karty“ klikněte na tlačítko „Zažádat o novou kartu“ a svou volbu potvrďte.
žádost o novou kartu - aplikace

Pokud máte kartu Multibenefit, stačí zažádat pouze jedním z účtů - Stravování nebo Volný čas.

Pokud se vám po zadání přihlašovacích údajů do Pluxee Connect při přihlašování do Pluxee účtu na adrese https://ucet.pluxee.cz/ zobrazí chyba 500, doporučujeme vyzkoušet následující kroky:

1. Přihlaste se pomocí nového anonymního okna prohlížeče. Tuto možnost obvykle najdete v pravém horním rohu prohlížeče pod třemi tečkami (více).

2. Vyzkoušejte jiný internetový prohlížeč.

3. Promažte historii prohlížeče. Historii najdete pod třemi tečkami (více) v pravém horním rohu prohlížeče nebo ji otevřete klávesovou zkratkou CTRL+H. Klikněte na "Vymazat údaje o prohlížení" a zaškrtněte pouze "Soubory cookies a jiná data webů" a "Obrázky a soubory v mezipaměti" za časové období "od počátku věků".

Ještě jste se neregistrovali do účtu Pluxee Connect a stále používáte své původní přihlašovací údaje (dříve přihlašovací údaje do Sodexo Osobního účtu)?

Pro přihlášení původními přihlašovacími údaji na webu ucet.pluxee.cz nejprve přejděte na záložku „Pluxee Účet“. Poté zadejte své uživatelské jméno a heslo a klikněte na tlačítko „Přihlásit“.

Je důležité poznamenat, že se svými původními údaji pro Pluxee Účet (dříve Sodexo Osobní účet) můžete také přihlásit do mobilní aplikace Pluxee Účet pro mobilní telefony s operačním systémem iOS. Pro telefony s operačním systémem Android je však vyžadováno přihlášení přes účet Pluxee Connect.

Doporučujeme proto převést stávající Pluxee Účet do Pluxee Connect a používat nový způsob přihlášení. Brzy bude přihlášení přes Pluxee Connect jedinou možností.