Jaký je váš dotaz?

Časté dotazy k našim benefitům a produktům Pluxee pro naše partnery, zaměstnance a zaměstnavatele. 

Product

Jsou karty Gastro / Flexi nějak zabezpečeny?

Ano, karty obsahují několik bezpečnostních prvků. Jejich popis nalezne zde.

V čem je výhodnější poskytovat Pluxee benefity než příspěvek do mzdy?

V případě příspěvku na stravování formou stravenek ušetříte 25% nákladů v porovnání s finančním příspěvkem do mzdy. Pokud chcete svým zaměstnancům přispět na kulturu, cestování, dovolenou, relaxaci, vzdělávání, zdraví nebo sport, ušetříte díky benefitnímu řešení 7% nákladů oproti přímému navýšení mzdy.

Celkovou úsporu pro stravování si můžete spočítat v naší kalkulačce, stejně tak pro volný čas.

Proč mám dát kartu svým zaměstnancům jako benefit?

Multibenefit je moderní platební karta obsahující elektronické stravenky i benefity pro volný čas. Správa benefitů skrze nový Pluxee portál pro zaměstnavatele je velmi efektivní a výrazně usnadňuje veškerou administrativu spojenou s benefity. 

Kredit se navíc na karty připíše do hodiny. Zaměstnanci navíc získají spoustu skvělých výhody jako jsou Peníze zpět, Speciální nabídky, on-line nákupy a možnost propojit svůj stravenkový účet s platební kartou. Přehled o zůstatcích, historii jednotlivých transakcí a základní administrativní úkony spojené s užíváním karty budou mít zaměstnanci stále po ruce v mobilní aplikaci Pluxee účet.

Jak funguje Multibenefit?

Multibenefit je moderní platební karta, na které můžete mít elektronické stravenky i benefity pro volný čas. Kredit pro oba typy benefitů zvládnete svým zaměstnancům dobít v jedné objednávce.

Kdy a jak mi bude objednávka karet doručena?

Karty vám budou doručeny poštou do 5 pracovních dní od zaplacení objednávky na firemní adresu uvedenou v objednávce.

Co se stane s kartou, když zaměstnanec odejde?

Pokud některý ze zaměstnanců odejde z firmy, můžete v aplikaci uzavřít jeho účet a nastavit termín, do kdy může čerpat zůstatky na kartě.

Jak se karty dobíjí a jak často?

Kredit na kartu snadno dobijete v Pluxee portálu, kde vytvoříte objednávku. Kredit se na kartu připíše ihned po jejím zaplacení. Jak často svým zaměstnancům budete karty dobíjet, je jen na vás.

Co se stane když ztratím kartu?

Pokud některý ze zaměstnanců ztratí kartu, je nejlepší ji nejprve zablokovat. Blokaci provede zaměstnanec sám přímo ve svém Osobním účtu. Na stejném místě si zaměstnanec může zároveň objednat náhradní kartu. V tomto případě stačí jeho žádost schválit a kartu objednat. Pokud o novou kartu zaměstnanec zatím nezažádal, můžete objednávku provést za něj.

Co když zaměstnanci nemají přístup k internetu?

Zaměstnanci můžou kartu využívat i bez přístupu k internetu. Stačí ji aktivovat první kontaktní platbou na platebním terminálu, kde si zároveň nastaví svůj PIN.

Co mám dělat, když se mi nedaří přihlásit?

Na vámi uvedený registrační e-mail jsme vám zaslali odkaz pro přihlášení do Pluxee portálu. Po otevření odkazu v e-mailu si nastavíte heslo. V případě že vám tento e-mail nepřišel, kontaktuje prosím naši Infolinku na tel. čísle +420 233 113 435.

Jak potvrdit převzetí karet?

Jak potvrdit převzetí objednávky?

Karetní zásilku doručenou na firemní adresu potvrdíte ve vašem účtu order.pluxee.cz v záložce Karty – Karetní zásilky. Zde zadáte číslo a kód zásilky, které jsou uvedeny v dodacím listu – ten jsme vám zaslali jako součást zásilky. Pokud již dopis nemáte, kontaktujte nás telefonicky na 233 113 435 nebo e-mailem na klient.cz@pluxeegroup.com.

Karetní zásilku doručenou na adresu zaměstnance si zaměstnanec potvrdí ve svém osobním účtu na stránkách ucet.pluxee.cz v detailu dané karty.

Z důvodu ochrany karet před zneužitím není bez potvrzení zásilky a změny stavu karet na „K aktivaci“ možné karty používat.

Jak změnit údaje (bankovní info, kontaktní osoba, adresa…)

Změnily se jakékoli údaje týkající se vaší firmy? Dejte nám o tom vědět, aby se změna údajů mohla promítnout i do naší vzájemné spolupráce. Zde najdete všechny potřebné dokumenty.

Jak při změně údajů postupovat?

Pokud došlo ke změně některého z důležitých údajů týkajících se vaší firmy, držte se prosím tohoto postupu:

  1. Vyberte níže dokument, který je určen pro změnu potřebného údaje.
  2. Vytiskněte dokument a vyplňte jej. (Pokud nemáte přístup k tiskárně, navštivte některé z našich Zákaznických center, kde můžete dokument přímo vyplnit a podat.)
  3. Oskenujte dokument zpět do svého počítače.
  4. Zašlete nám dokument na e-mailovou adresu klient.cz@pluxeegroup.com.

Došlo ke změně adresy, na kterou vám máme doručovat zásilky? Dejte nám o tom vědět, aby se zásilka nezatoulala na neaktuální adresu.

Změnil se bankovní účet, který vaše firma využívá pro spolupráci se společností Pluxee? Neváhejte nás o změně kontaktovat, abychom mohli předejít případným nesrovnalostem v úhradách.

Došlo ke změně kontaktní osoby pro naši vzájemnou spolupráci? Kontaktujte nás co nejdříve, aby mohla být změna údajů zanesena do naší databáze kontaktů.

Veškeré formuláře pro zaslání daných změn naleznete v dokumentech ke stažení

Jak stornovat objednávku?

Pro storno objednávky nám prosím zašlete e-mail na adresu klient.cz@pluxeegroup.com. Do předmětu uveďte Storno objednávky, v textu nezapomeňte napsat číslo smlouvy nebo IČ a číslo objednávky, kterou chcete stornovat.

Jaké jsou způsoby platby a doručení?

Způsoby platby a doručení zvolíte přímo při objednávce vámi zvolených poukázek.

Způsob platby:

Při volbě platby máte na výběr ze tří možností – platba při osobním vyzvednutí na některé z naších poboček, na dobírku, nebo proforma fakturou (platba převodem na účet).

Způsoby doručení:

Kromě výše uvedeného osobního vyzvednutí můžete pro doručení poukázek volit mezi našimi smluvními přepravci – Českou Poštou, kurýrní službou PPL a bezpečnostní agenturou LOOMIS. Při volbě dopravy je ale nutné brát v potaz celkovou hodnotu zásilky, které mohou jednotliví dopravci doručovat.

Smluvní přepravce  Maximální hodnota zásilky Cena za doručení
Česká pošta, s.p Do 50 000 Kč  240 Kč
Kurýrní služba PPL Do 70 000 Kč 270 Kč
Bezpečnostní agentura LOOMIS Do 5 000 000 Kč 690 Kč
Dobírka   50 Kč

Jak funguje Manažerský modul Pluxee?

Manažerský modul od Pluxee je nový způsob přidělování bodů volnočasových benefitů jednotlivým zaměstnancům firmy za jejich výkon. Body přidělují manažeři odpovědní (nejen) za příslušný úsek, čímž mohou efektivně motivovat své podřízené k zvýšení produktivity práce.

Jak Manažerský modul funguje?

Firma, která využívá Cafeterii a dává svým zaměstnancům volnočasové benefity, si v prvním kroku stanoví rozpočet pro své manažery. Tím jim umožní v rámci Cafeterie delegovat stanovenou částku na jejich podřízené podle toho, jak uznají za vhodné. Manažer tak získá jednoduchý nástroj pro motivaci nejen svého týmu. V případě, že se jeho kolegovi povede úspěšně dokončit projekt nebo splnit stanovený cíl, může ihned pomocí pár kliknutí v benefitním portále s volnočasovými body poslat dotyčnému odměnu. Bez zdlouhavých schvalovacích procesů a zbytečné administrativy. Manažer tak může okamžitě ocenit dobře odvedenou práci a zvyšovat motivaci zaměstnanců při dalších činnostech.

Jaké jsou výhody tohoto nástroje oproti tomu, když by se firma rozhodla poslat zaměstnancům peníze rovnou na účet k výplatě?

Rozhodne-li se firma pro běžnou peněžní odměnu, tak ji její zaměstnanci zaznamenají s další výplatou, tedy až za měsíc. Stanovená částka navíc podlehne zdanění – například z 1 000 Kč uvidí zaměstnanec na účtu pouze 690 Kč. Oproti tomu odměna udělená prostřednictvím Manažerského modulu dorazí zaměstnanci téměř ihned a obdrží ji v celé výši v benefitních bodech. Ty může uplatnit na celou řadu produktů a služeb od kultury, přes sport, vzdělávání, dovolenou až po zdraví. Další velkou výhodou je, že manažer může dotyčného pochválit za konkrétní odvedený projekt. Podřízenému totiž přijde i individuálně otextovaný email, kde může manažer svou pochvalu či poděkování blíže specifikovat.

Pro které firmy je Manažerský modul vhodný?

Tento nástroj doporučujeme firmám, které zaměstnávají více než 50 lidí a záleží jim na tom, aby se jejich zaměstnanci cítili dostatečně oceněni. Spokojenost a pocit, že dobře odvedená práce nebyla přehlédnuta, jsou pro motivaci zaměstnance klíčové.

Jak objednat novou nebo náhradní kartu?

Jak objednat novou kartu?

Nové karty můžete objednávat samostatně nebo při objednávce dobití kreditu. Stačí nového zaměstnance a jeho osobní číslo doplnit do excelovské tabulky, přes kterou kredit objednáváte pravidelně.

Jak objednat náhradní kartu?

Náhradní karta se objednává přímo v karetním účtu daného zaměstnance. Pokud si o novou kartu zaměstnanec zažádá přes Pluxee účet, bude v jeho karetním účtu žádost, kterou stačí schválit. Nová karta pak bude čekat v Košíku na dokončení objednávky.

Pokud o novou kartu zažádáno nemá, stačí kliknout na Objednat novou kartu a opět dokončit samostatnou objednávku nebo kartu objednat současně s dobitím kreditu.

Jak vytvořit nebo zkontrolovat objednávku?

Kde mohu spravovat své objednávky?

Pro správu a tvorbu nových objednávek slouží portál order.pluxee.cz. Zde se přihlásíte ke svému účtu a získáte tak přehled o všech svých objednávkách. Když vám zásilku doručíme, stačí zde potvrdit její převzetí a objednávku připravit k použití.

Objednávku benefitů od Pluxee vytvoříte jednoduše ve vašem účtu na stránkách order.pluxee.cz. Pro vytvoření objednávky stačí nahrát dokument ve formátu *.csv. Šablonu s objednávkou i nápovědu, jak soubor vyplnit najdete na stánkách order.pluxee.cz.

V souboru je nutné pro každého zaměstnance použít unikátní číslo zaměstnance. Čísla zaměstnanců si bezpečně uchovejte, abyste je mohli využívat i při dalších objednávkách. Objednávkový systém si údaje z první objednávky uloží a další objednávání kreditu (popřípadě náhradních karet) pak snadno napáruje k příslušným kartám. Aby kredit doputoval ke správným zaměstnancům, je nutné dodržovat konstantní kombinaci čísel zaměstnance s jeho jménem a příjmením. Díky těmto údajům si můžete bezpečně ověřit, že dobíjíte kredit nebo objednáváte náhradní kartu právě tomu zaměstnanci, kterému jste chtěli.