Vánoční dárky pro obchodní partnery? Lidé chtějí univerzální poukázky
03.09.2024
Zdá se, že Vánoce jsou ještě daleko, ne však pro firmy. Ty po letních prázdninách začínají přemýšlet a objednávat vánoční dárky pro obchodní partnery. Pokud chcete udělat upřímnou radost všem obdarovaným, máme pro vás zaručený tip, který je navíc snadný na realizaci.
Mezi nejčastější firemní dárky patří víno, káva nebo cukrovinky. To ale nekoresponduje s tím, co si lidé doopravdy přejí dostat. Většina (64 %) by totiž nejvíce ocenila univerzální dárkové poukázky. Ty ale podle průzkum agentury B-inside pro Pluxee dává svým obchodním partnerům jen necelá pětina firem. Kromě toho, že se řadí mezi žádané dárky, jsou i efektivním motivačním nástrojem.
Darujte jedním dárkem nekonečně možností
Pluxee Dárek je univerzální dárková poukázka vhodná pro všechny, na nichž vám v byznyse záleží:
- Obchodní partnery
- Zákazníky
- Zaměstnance
- Externí spolupracovníky
Kde lze poukázku Dárek uplatnit?
Poukázku obdarovaní mohou využít ve více než 21 tisíc provozovnách po celé České republice. Podívejte se na oblíbená místa pro uplatnění...
- Podpora zdraví: BENU lékárna, Dr. Max, GrandOptical
- Cestování: Slevomat, Čedok, EXIM tours, Fischer
- Móda a krása: Sephora, Alpine Pro, Baťa, DM
- Knihkupectví: Luxor, Knihy Dobrovský, Kosmas, Levné knihy
- Kultura: Cinema City, Cinestar, Divadlo ABC, Divadlo Bez zábradlí
- Nákup potravin: Albert, Tesco, Penny market, McDonald´s
- Kutilství a elektronika: OBI, Hornbach Electro World, ETA
Všechny akceptační provozovny najdete zde.
Z darování poukázky lze udělat hezký osobní zážitek
I skutečně univerzální poukázka, jako je například Dárek Pluxee, který navíc může mít libovolnou hodnotu a lze jej opatřit i vaším logem, může být dárkem na míru. Stačí ji doplnit pár řádky a bude zřejmé, že dotyčného znáte. A jak by takový průvodní dopis mohl vypadat? Slaďte formu s obsahem!
„Vzpomínám si, jak jste mi při minulém setkání ukazoval fotky z Egypta a o rok dříve z Madeiry. Přiložený Dárek Pluxee můžete využít k dalšímu poznávání, akceptují ho totiž všechny velké tuzemské cestovní kanceláře, jako je EXIM tours, Čedok či Fischer.“
„Dovolte, abych vám poděkovala za naši společnou návštěvu divadelního představení, na které jste mě pozval před pár týdny. S přiloženou poukázkou Dárek si můžete dopřát další kulturní zážitky třeba v divadle Hybernia.“
Nejčastější příležitostí k obdarovávání jsou Vánoce a konec roku, kdy od obchodních partnerů dárky dostává, a zároveň je také dává ¾ firem. Firmy však často oceňují i dobrou spolupráci či dokončení zakázky a zhruba třetina obdarovává klienty a partnery na obchodních schůzkách a prezentacích. V případě zaměstnanců je dominance Vánoc ještě výraznější (85 %), následují narozeniny, jmeniny či jiné významné životní události.