Jaký je váš dotaz?
Časté dotazy k našim benefitům a produktům Pluxee pro naše partnery, zaměstnance a zaměstnavatele.
Kde mohu zkontrolovat historii svých transakcí?
Existuje několik způsobů, jak si můžete zobrazit historii transakcí:
- Webová aplikace na ucet.pluxee.cz: Pro detaily transakcí se přihlaste na svůj účet na webu ucet.pluxee.cz a najděte je v sekci "Volný čas" a/nebo "Stravování".
- Mobilní aplikace Pluxee účet: Přihlaste se pomocí přihlašovacích údajů do Pluxee Connect nebo Pluxee účtu a najděte historii transakcí přímo v aplikaci.
- Kontaktováním zákaznické linky: Pro získání informací o transakcích můžete také kontaktovat naši zákaznickou linku. Operátor bude pro ověření vyžadovat bezpečnostní kód, který jste obdrželi spolu s kartou Pluxee.
Mohu i nadále používat svou kartu/poukázku Sodexo?
Ano, karty a poukázky Sodexo zůstávají platné do data platnosti nebo data expirace, které je na nich uvedeno. Můžete je proto i nadále používat k platbám v rámci naší partnerské sítě.