Jaký je váš dotaz?
Časté dotazy k našim benefitům a produktům Pluxee pro naše partnery, zaměstnance a zaměstnavatele.
Jak nastavit kartu Multibenefit (s doručením na domácí adresu zaměstnance) pro první platbu?
Pokud vám byla karta Multibenefit doručena na soukromou domácí adresu, je nutné, abyste potvrdili převzetí karty buď v Pluxee účtu nebo v Cafeterii. Karta Multibenefit může obsahovat jednu nebo obě benefitní karty podle výběru zaměstnavatele: Kartu Gastro pro stravování a kartu Flexi pro volnočasové aktivity.
Pro nastavení karty (nebo karet) pro první platbu, které byly dodané na domácí adresu postupujte následovně:
- Přihlaste se ke svému Pluxee účtu na adrese ucet.pluxee.cz.
- Přejděte do nabídky Účty > Stravování nebo Účty > Volný čas, klikněte na ikonu ozubeného kola a vyberte možnost „Aktivovat kartu“.
- Změňte stav karty na "K aktivaci". Tím bude vaše karta připravena k první platbě.
Při první platbě kartou Gastro i Flexi se ujistěte, že se jedná o kontaktní transakci. To znamená, že kartu fyzicky vložíte do terminálu. Během první transakce budete vyzváni k zadání vlastního čtyřmístného PIN kódu karty. PIN si volíte pro každou kartu zvlášť. Volba stejného nebo jiného PIN kódu pro obě karty je zcela na vás.
Jakou platnost mají elektronické benefity dobité na účty zaměstnanců?
Elektronické stravenky:
• Platnost elektronických stravenek je až 16 měsíců.
• Prostředky nabité od 1. 1. do 31. 8. platí do konce téhož roku.
• Prostředky nabité od 1. 9. do 31. 12. platí do konce roku následujícího.
Volnočasový kredit:
• Platnost volnočasového kreditu je až 24 měsíců.
• Platnost je stanovena dohodou mezi zaměstnavatelem a společností Pluxee.
Při transakcích kartou se automaticky čerpají nejstarší prostředky na účtu.
Informace o konci platnosti svých elektronických stravenek a volnočasového kreditu naleznete ve svém Pluxee účtu.
Jak aktivovat kartu Gastro, Flexi nebo Mutlibenefit?
Karta se aktivuje automaticky při první platbě, která musí být provedena kontaktním způsobem (tj. zasunutím karty do platebního terminálu). Během této první platby si také nastavíte a zvolíte svůj čtyřmístný PIN.
U karty Multibenefit je nezbytné aktivovat kartu Gastro i Flexi samostatně.
Pokud vám karta dorazila poštou na soukromou adresu, je nezbytné před prvním použitím potvrdit její převzetí ve vašem Pluxee účtu. Postup naleznete v části "Jak nastavit kartu Multibenefit (s doručením na domácí adresu zaměstnance) pro první platbu?" Bez tohoto kroku není možné provést první aktivační platbu.
Jak probíhá platba kartou?
Platba kartou probíhá podobně jako u běžných platebních karet.
Samostatné karty Gastro a Flexi:
Můžete platit kontaktním (zasunutím do terminálu) i bezkontaktním způsobem, stejně jako se svou bankovní kartou.
Karta Multibenefit s oběma kartami:
Kartou Gastro pro stravování můžete platit kontaktním i bezkontaktním způsobem. Platby kartou Flexi pro volnočasové aktivity jsou možné pouze kontaktním způsobem (zasunutím do terminálu).
Při první platbě novou kartou nebo kartou, u které došlo ke změně PINu, je vždy nutné platit kontaktním způsobem. Během této platby si nastavíte svůj nový PIN.
Co je platba přes platební bránu?
Platba přes platební bránu je způsob, jak pohodlně platit přímo kartou Gastro a Flexi (nebo kartou Multibenefit) na vybraných e-shopech. Při objednávce jednoduše vyberte možnost „Pluxee Benefity“ jako platební metodu a poté zadejte své přihlašovací jméno do svého Pluxee účtu.
Platbu dokončíte zadáním kódu z autorizační SMS, čímž je zboží nebo služba okamžitě uhrazena. Aktuální seznam e-shopů s touto možností naleznete ve svém Pluxee účtu v sekci „Katalog provozoven“, kde můžete snadno filtrovat platební brány podle svých preferencí.
Co když zapomenu svůj PIN ke kartě?
Pokud zapomenete svůj PIN, můžete provést reset PIN kódu buď přes Pluxee Účet nebo mobilní aplikaci Pluxee Účet. Následně si na platebním terminálu při dalším placení kontaktním způsobem (tj. zasunutím karty do platebního terminálu) nastavíte nový PIN kód. Stejný postup platí i v případě změny PIN kódu.
Při první kontaktní platbě si zvolíte čtyřmístný PIN a nastavíte ho pro každou kartu zvlášť. Můžete si vybrat stejný nebo různý PIN pro obě karty, jak vám vyhovuje.
Pamatujte, že v případě karty Multibenefit se reset PIN i nastavení PIN kódu provádí pro každou kartu (Gastro/Flexi) zvlášť.

Jaké jsou limity pro platby kartami Pluxee?
Pro transakce kartou v oblasti stravování je nastaven denní kumulativní limit ve výši 20 000 Kč.
Pokud jde o transakce s volnočasovými benefity, můžete platit do výše svého zůstatku nebo do limitu stanoveného zaměstnavatelem.
Do kdy musím utratit elektronické stravenky, aby mi nepropadly? A kde zjistím jejich platnost?
Platnost elektronických stravenek je až 16 měsíců.
- Prostředky nabité od 1. 1. do 31. 8. platí vždy do konce téhož roku.
- Prostředky nabité od 1. 9. do 31. 12. platí do konce následujícího roku.
Při transakcích kartou se vždy automaticky čerpají nejstarší prostředky na účtu.
Informaci o konci platnosti svých elektronických stravenek naleznete v detailu účtu „Stravování“ ve vašem Pluxee Účtu nebo v mobilní aplikaci Pluxee Účet v záložce „Info“ účtu Stravování.
Do kdy musím utratit digitální volnočasové benefity, aby mi nepropadly? A kde zjistím jejich platnost?
Platnost volnočasového kreditu je až 24 měsíců a je stanovena dohodou mezi vaším zaměstnavatelem a společností Pluxee.
Při platbách kartou jsou vždy automaticky využity nejstarší dostupné prostředky na účtu.
Informace o konci platnosti vašeho volnočasového kreditu najdete v sekci "Volný čas" ve svém Pluxee Účtu nebo v mobilní aplikaci Pluxee Účet pod záložkou "Info" účtu Volný čas.
Co je Pluxee Connect?
Je to nový systém pro správu dat uživatelů, klientů a partnerů, který zvyšuje bezpečnost vašich dat a finančních prostředků na benefitních účtech. Pluxee Connect představuje nový standard pro bezpečné přihlašování k našim službám a byl navržen tak, aby zefektivnil proces ověřování a zajistil vám bezpečný přístup k našim aplikacím.
Jaké výhody Pluxee Connect přináší?
Rozšiřuje stávající možnosti platby volnočasovými kartami Flexi, stravenkovými kartami Gastro a Gastro Pass CARD o Apple Pay a přináší nové platební řešení pro telefony s operačním systémem Android. Zároveň zvyšuje bezpečnost vašich dat a finančních prostředků na benefitních účtech.
Jakou změnu Pluxee Connect přináší?
Pro přihlašování pomocí Pluxee Connect je nezbytné provést převod současného Pluxee Účtu (dříve Sodexo Osobní účet) do Pluxee Connect. Aktuálně je použití přihlašování pomocí Sodexo Connect vyžadováno pro přihlášení do mobilní aplikace Pluxee Účet na telefonech s operačním systémem Android. Uživatelé zařízení s iOS musí přejít na Pluxee Connect, pokud chtějí využívat Apple Pay k placení kartou Gastro a kartou Flexi, nebo mohou nadále používat přihlašování pomocí stávajícího Pluxee Účtu.
Jak vytvořit účet Pluxee Connect?
Pokud jste nedávno obdrželi novou benefitní kartu Pluxee od svého zaměstnavatele, můžete si založit účet Pluxee Connect, který vám umožní efektivně spravovat vaši benefitní kartu a benefitní účet.
Následujte tyto kroky:
- Navštivte webovou stránku ucet.pluxee.cz.
- Klikněte na záložku Pluxee Connect.
- Klikněte na tlačítko "Registrace" a postupujte podle pokynů na obrazovce.
Pro podrobný návod k registraci účtu Pluxee Connect s doručením benefitní karty Pluxee na adresu zaměstnavatele přejděte zde.
Pokud chcete získat instrukce k registraci účtu s doručením benefitní karty na adresu zaměstnance, přejděte zde.
Musím si povinně vytvořit účet Pluxee Connect?
Pro aktivaci a používání karet Pluxee (s doručením na adresu zaměstnavatele) na platebních terminálech není vyžadován účet Pluxee Connect.
Pro přihlášení do mobilní aplikace Pluxee Účet pro telefony s Androidem je však Pluxee Connect nezbytný. Bez vytvořeného účtu Pluxee Connect se do aplikace bohužel nepřihlásíte.
Mobilní aplikace Pluxee Účet pro telefony se systémem iOS umožňuje prozatím přihlášení dvěma způsoby. Můžete se přihlásit buď přes účet Pluxee Connect nebo pomocí přihlašovacích údajů do Pluxee Účtu (dříve Sodexo Osobního účtu).
Pokud plánujete využívat Apple Pay na svém iPhonu nebo Apple Watch pro platby kartou Gastro a kartou Flexi, doporučujeme vytvořit si účet Pluxee Connect. Bez registrace do Pluxee Connectu není možné využívat Apple Pay.
Uživatelům, kteří dosud používají přihlašování pomocí přihlašovacích údajů Pluxee Účtu (dříve Sodexo Osobního účtu), doporučujeme převést svůj stávající účet do Pluxee Connect.
Lze použít pro Pluxee Connect stejnou emailovou adresu jako v Pluxee Účtu?
Ano, pro registraci účtu Pluxee Connect můžete použít stejnou emailovou adresu jako pro přihlášení do vašeho Pluxee Účtu (dříve Sodexo Osobního účtu).
Proč je důležité ověřit emailovou adresu a telefonní číslo?
Ověřením vaší emailové adresy a telefonního čísla se Pluxee ujistí, že osoba, která zakládá účet, jste opravdu vy, čímž předchází možnému zneužití vaší identity.
V případě ztráty přístupu k účtu, například zapomenutí hesla, slouží ověřená emailová adresa a telefonní číslo jako záchranná možnost pro obnovení účtu. Tím je zajištěno, že opravdu vy žádáte o obnovu přístupu.
Jaké přihlašovací údaje mám použít pro přihlášení do Pluxee účtu?
Pokud již máte vytvořený účet Pluxee Connect propojený se svým účtem Pluxee, přihlaste se pomocí přihlašovacích údajů pro Pluxee Connect. Na stránce ucet.pluxee.cz přejděte na záložku Pluxee Connect a klikněte na tlačítko „Přihlásit“.
Při přihlašování na novém zařízení zadejte uživatelské jméno (vaše emailová adresa) a kód pro ověření, který obdržíte na svou registrovanou emailovou adresu. Pro následná přihlášení na stejném zařízení použijte uživatelské jméno a heslo.
Pokud dosud nemáte vytvořený účet Pluxee Connect, můžete se přihlásit do svého Pluxee Účtu pomocí svých stávajících přihlašovacích údajů (dříve přihlašovací údaje do Sodexo Osobního účtu). Na stránce ucet.pluxee.cz přejděte na záložku Pluxee Účet a stačí zadat přihlašovací údaje pro váš původní Sodexo účet.
Chci používat Apple Pay pro karty Pluxee. Musím mít Pluxee Connect?
Ano, pro využití Apple Pay s vaší stravenkovou a volnočasovou kartou Pluxee je nezbytné mít aktivovaný účet Pluxee Connect. Karta Gastro a karta Flexi nelze přidat do Apple Peněženky, pokud není váš stávající Pluxee Účet propojen s účtem Pluxee Connect.
Lze přidat karty Gastro a Flexi do Apple Pay bez vytvoření Pluxee Connect účtu?
Pro přidání stravenkové karty a volnočasové karty do Apple Pay je nezbytné mít vytvořený účet Pluxee Connect a aktivní kartu. Pokud účet Pluxee Connect není vytvořený, žádost o přidání karty bude zamítnuta.
Jak si změním heslo k účtu Pluxee Connect?
Při přihlášení vyberte možnost „Zapomněl jsem heslo“. Na váš e-mail vám bude zaslán ověřovací kód, pomocí kterého si můžete nastavit nové heslo. Z bezpečnostních důvodů nové heslo nesmí být totožné s posledními třemi hesly.