Motivace manažerů prodejen
FMCG -- Fast Moving Consumer Goods
Klientem je distributor kosmetických vlasových přípravků potřeboval zajistit kvalitní vystavení a správný způsob prezentace konkrétních kosmetických značek v kamenných prodejnách v České republice.
Klient se potýkal s tím, že prodejny, kam dodával svoje zboží, se nedržely jeho pokyny k tomu, jak má být na prodejnách toto zboží vystavováno a prezentováno.
Zjistili jsme, že prodejny dostávají včas pokyny od distributora k prezentaci zboží, stejně tak dostávají i s dostatečným časovým předstihem potřebné bannery, letáky, plakáty i stojany potřebné k prezentaci zboží.
Klientovi jsme tedy doporučili zaměřit se na motivaci klíčových osob v prodejnách, aby zajistili správnou propagaci zboží.
Navrhli jsme klientovi motivaci manažerů poboček prostřednictvím Pluxee Dárek.
Kvalitu vystaveného zboží a prezentaci výrobků bude na pravidelné bázi kontrolována a hodnocena zástupcem klienta. Pro zástupce klienta bude tento úkon součástí jeho KPI.
Manažer pobočky, která splní všechny předem dohodnuté klientovi požadavky na vystavení a prezentaci zboží, získá od klienta Dárkové poukazy v předem stanovené výši.
Další příklady
FMCG
Stavební průmysl
Pojišťovnictví
Finanční sektor
Doprava
Agro
Automotive