Retence odběratelů
AGRO
Distributor osiv působící na evropském trhu včetně České republiky připravoval retenční program pro svoje odběratele. Chtěl implementovat funkční věrnostní program, který by pomohl upevnění vztahu s odběrateli.
S klientem jsme probrali jeho očekávání a parametry věrnostní programu.
Navrhli jsme klientovi využití Pluxee Dárek.
S klientem jsme implementovali věrnostní program, který odběratele odměňoval za každou objednávku splňující dané parametry. Odběratel obdržel se svou objednávkou Pluxee Dárek v předem stanovené výši.
Klientovi se tímto krokem podařilo udržet odběratele, kteří zvažovali ukončení spolupráce. Věrnostní program měl zároveň pozitivní dopad na vztahy mezi distributorem a odběrateli.
Další příklady
FMCG
Stavební průmysl
Pojišťovnictví
Finanční sektor
Doprava
Agro
Automotive