Vzdělávání prodejců
Stavební průmysl
Výrobce komplexního koupelnového vybavení působící na území ČR cílí na navýšení prodeje svých výrobků na prodejnách.
Podívali jsme se s klientem na obchodní výsledky jednotlivých prodejen na území České republiky a zmapovali jsme jeho konkurenci.
Na základě výstupů s mystery shoppingu, který klient provedl, jsme zjistili nedostatky v odborných znalostí prodejců v kamenných prodejnách.
Klientovi jsme doporučili zaměřit se nejen na navýšení prodeje, ale i na vzdělávání svých prodejců.
Ve spolupráci s klientem jsme připravili vzdělávací a motivační program pro prodejce. Všichni prodejci do něj obdrželi pozvánku.
Prodejce mohl získat odměnu v podobě Pluxee Dárek v předem stanovené výši, a to: jednorázově za přihlášení se ke vzdělávacímu programu; jedenkrát měsíčně za splnění znalostního testu pro daný měsíc; za prodej určených produktů (zde se odměna počítala procentem z hodnoty prodaného výrobku).
Na základě posledního měření vzrostla pokročilá znalost o produktech u prodejců o třetinu a tržby o 10 %.
Další příklady
FMCG
Stavební průmysl
Pojišťovnictví
Finanční sektor
Doprava
Agro
Automotive