Vzdělávání prodejců

Stavební průmysl

S jakým problémem se klient potýkal?

Výrobce komplexního koupelnového vybavení působící na území ČR cílí na navýšení prodeje svých výrobků na prodejnách.

Dárek případová studie

Jak jsme našli řešení?

Podívali jsme se s klientem na obchodní výsledky jednotlivých prodejen na území České republiky a zmapovali jsme jeho konkurenci.

Na základě výstupů s mystery shoppingu, který klient provedl, jsme zjistili nedostatky v odborných znalostí prodejců v kamenných prodejnách.

Klientovi jsme doporučili zaměřit se nejen na navýšení prodeje, ale i na vzdělávání svých prodejců.

Jak jsme řešení implementovali a s jakými výsledky?

Ve spolupráci s klientem jsme připravili vzdělávací a motivační program pro prodejce. Všichni prodejci do něj obdrželi pozvánku.

Prodejce mohl získat odměnu v podobě Pluxee Dárek v předem stanovené výši, a to: jednorázově za přihlášení se ke vzdělávacímu programu; jedenkrát měsíčně za splnění znalostního testu pro daný měsíc; za prodej určených produktů (zde se odměna počítala procentem z hodnoty prodaného výrobku).

Na základě posledního měření vzrostla pokročilá znalost o produktech u prodejců o třetinu a tržby o 10 %.

Další příklady

Jak Pluxee Dárek pomohl našim klientům

Karta motivace manažerů prodejen

Motivace manažerů prodejen

FMCG

Karta motivace manažerů prodejen

Vzdělávání a motivace prodejců

Stavební průmysl

Karta zvýšení spokojenosti zákazníků

Zvýšení spokojenosti zákazníků

Pojišťovnictví

Karta motivace poradců k sjednávání úvěrů

Motivace poradců k sjednávání úvěrů

Finanční sektor

Karta hromadné dopravy

Motivace zákazníků k využívání dopravy

Doprava

Úvodní fotka retence odběratelů

Odměňování odběratelů

Agro

Karta navýšení prodeje pneumatik

Navýšení prodeje pneumatik

Automotive