Motivace koncových zákazníků k využívání mezistátní hromadné dopravy
Doprava
Soukromý dopravce působící na území České republiky zavedl nové pravidelné spojení z Prahy do Varšavy. Obsazenost pravidelného spoje po prvním pololetí nenaplňovala očekávání. Proto připadalo v úvahu nejen snížení kapacity spojů, ale i jejich četnosti či úplné zrušení.
Prošli jsme s klientem klíčová data ohledně obsazenosti spojů. Podívali jsme se na výsledky stávající propagace nového spoje a na to, jaký dopad má nízká obsazenost spojů na ekonomiku jeho provozu.
Na základě dostupných informací a dat jsme navrhli klientovi intenzivnější propagaci nového spoje prostřednictvím spotřebitelské soutěže.
V prvním kroku jsme nastavili spotřebitelskou soutěž na jeden měsíc. Zákazník, který si zakoupil v daném měsíci jízdenku z Prahy do Varšavy a zpět přes e-shop dopravce, byl automaticky zařazen do slosování.
Zákazníci, kteří si zakoupili v daném měsíci jízdenku na přepážce, mohli svoje čísla jízdenek poslat elektronicky a zapojit se tím do slosování.
Po skončení daného měsíce dopravce vylosoval tři výherce, kterým věnoval Pluxee Dárek.
Kromě navýšení obsazenosti spoje v daném měsíci dopravce rozšířil databázi svých zákazníků, protože podmínkou vstupu do soutěže bylo uvedení mobilního telefonu a e-mailové adresy. Dopravce tak může svoje zákazníky v budoucnu snadněji oslovit s dalšími akcemi.
Další příklady
FMCG
Stavební průmysl
Pojišťovnictví
Finanční sektor
Doprava
Agro
Automotive