Vzdělávání prodejců

Stavební průmysl

S jakým problémem se klient potýkal?

Výrobce komplexního koupelnového vybavení působící na území ČR cílí na navýšení prodeje svých výrobků na prodejnách.

Jak jsme našli řešení?

Podívali jsme se s klientem na obchodní výsledky jednotlivých prodejen na území České republiky a zmapovali jsme jeho konkurenci.

Na základě výstupů s mystery shoppingu, který klient provedl, jsme zjistili nedostatky v odborných znalostí prodejců v kamenných prodejnách.

Klientovi jsme doporučili zaměřit se nejen na navýšení prodeje, ale i na vzdělávání svých prodejců.

Jak jsme řešení implementovali a s jakými výsledky?

Ve spolupráci s klientem jsme připravili vzdělávací a motivační program pro prodejce. Všichni prodejci do něj obdrželi pozvánku.

Prodejce mohl získat odměnu v podobě Pluxee Dárek v předem stanovené výši, a to: jednorázově za přihlášení se ke vzdělávacímu programu; jedenkrát měsíčně za splnění znalostního testu pro daný měsíc; za prodej určených produktů (zde se odměna počítala procentem z hodnoty prodaného výrobku).

Na základě posledního měření vzrostla pokročilá znalost o produktech u prodejců o třetinu a tržby o 10 %.

Další příklady

Jak Pluxee Dárek pomohl našim klientům

Motivace manažerů prodejen

FMCG

Vzdělávání a motivace prodejců

Stavební průmysl

Zvýšení spokojenosti zákazníků

Pojišťovnictví

Motivace poradců k sjednávání úvěrů

Finanční sektor

Motivace zákazníků k využívání dopravy

Doprava

Odměňování odběratelů

Agro

Navýšení prodeje pneumatik

Automotive